"Dan katakanlah, 'Bekerjalah kamu, maka Allah akan melihat pekerjaanmu, begitu juga RasulNya dan orang-orang mukmin, dan kamu akan dikembalikan kepada (Allah) Yang Mengetahui yang ghaib dan yang nyata, lalu diberitakanNya kepada kamu apa yang telah kamu kerjakan.'"
[at-Taubah, 9:105]

Thursday, December 30, 2010

Ramai Gadis Keciwa Oleh Khairul Fahmi Che Mat.


Semua sedia maklum dengan fenomena yang melanda Khairul Fahmi Che Mat atau lebih dikenali sebagai Apex. Bukan apex beat nye. Sape tak kenal dengan penjaga goal Malaysia yang kini sedang di gilai oleh ramai gadis di luar sana sampai ke indonesia pun ada. Memang hebat aura Fahmi nih kalah Mawi :p

Dari semalam lagi aku dah sedia maklum yang si apex uh dah de awek lah, comel lagi.
Patutnye semalam gua nak post kan pasal nih, tapi dah terlalu penat pergi membaca blog awek si apex nih HAHA. Dah hampir nak khatam dah blog awek die. Giler comel dorang.

So, kepada gadis-gadis yang mengilai Khairul Fahmi yang masih tak tahuu pasal mende nih meh sini aku nak bagitahu yang Khairul Fahmi sudah ade awek yang bernama Aimie Harmelia. Seorang blogger jugak :)
Tak percaya ? Nak pergi terjah blog die BLOG AWEK APEX :) Disitu terdapat banyak gambar dorang bersama, sweet sangat.

Ape-ape pun Tahniah sekali lagi! You guys did a great job! Safee Sali cayalah dapat award penjaring goal terbanyak :) Majulah sukan untuk negara.

p/s : Jumaat dapat cuti umum, kalau Nurse cuti gak ke ?

Salam. :) Thank You for Reading and Liking =)

3 comments:

Wan Gerrard said...

Malaysia memang terbaik ^_^

rabiatulpaid said...

yeahh, penantian 14tahun.

Fuz said...

Auummm......