"Dan katakanlah, 'Bekerjalah kamu, maka Allah akan melihat pekerjaanmu, begitu juga RasulNya dan orang-orang mukmin, dan kamu akan dikembalikan kepada (Allah) Yang Mengetahui yang ghaib dan yang nyata, lalu diberitakanNya kepada kamu apa yang telah kamu kerjakan.'"
[at-Taubah, 9:105]

Friday, December 31, 2010

Dr.Cardin Please.

Dah ramai sangat yang post pasal new year new year nih tapi aku sekeluarga  tetap meneruskan perjalanan ke Terminal One Seremban sesudah solat maghrib. Bukan untuk tunggu atau tengok fireworks bukan jugak untuk menyambut tahun baru dan jauh sekali untuk countdown bagai.
Tapi aku hanya memandang dataran seremban yang ala-ala i-city, yelah dah lalu mesti tengok. Kelihatan keluarga bersama-sama anak mereka. Seremban pun ade i-city kot, tak payah bayar.

my okaasan :)
itu yang shirt putih adek aku yang lepas PMR.

Kalau ikut kalender islam dah lama dah tahun baru kan. Misi kami sekeluarga bukan misi aku adalah untuk membeli pakaian sekolah untuk adek aku lah yang baru lepas PMR yang bongsu uh dah beli dari awal lagi die je belom. Ingatkan die nak masuk asrama ke ape an, sekolah same jugak. Aku layan jelah sekali tengok die pilih, dan aku suruh die beli kasut hitam b.u.m baru smart, HAHA die beli jugak :p Ok die pengawas.

Then ape kaitan dengan Dr.Cardin uh ? Jengjengjeng.

Ayah Dr.Cardin please :)
HAHA, my new Dr.Cardin bila ntah aku nak beli wedges high heels bagai :p
semua stok aku ala-ala yang nih.

p/s : Weh, 2010 are the last 'teen' in my entire life. Lepas nih akan jadi 20-an pulak :(

Salam. :)
Thank You for Reading and Liking =)

4 comments:

Nina Zamhari said...

2010 last 'teen' ehh? nina lama lagi. hehhe.

rabiatulpaid said...

oh great!

Mr. N said...

lama sudah aku tinggalkan teen itu... huhu skrg dah dewase... :(

rabiatulpaid said...

takpe aku baru lagi
:p