"Dan katakanlah, 'Bekerjalah kamu, maka Allah akan melihat pekerjaanmu, begitu juga RasulNya dan orang-orang mukmin, dan kamu akan dikembalikan kepada (Allah) Yang Mengetahui yang ghaib dan yang nyata, lalu diberitakanNya kepada kamu apa yang telah kamu kerjakan.'"
[at-Taubah, 9:105]

Wednesday, December 29, 2010

Ayuh Kembali Ke Sekolah.

Tadi aku pergi sekolah untuk beli buku latihan dekat koperasi sekolah tak de lah ramai orang. Kalau nak beli time dah buka sekolah, mesti ramai pulak. Kene tolak-tolak alaa biasa lah budak sekolah lagi. Alat-alat tulis pensil case semua aku dah beli dengan member. Baju sekolah kain sekolah beg sekolah kasut sekolah juga sudah beli dengan family.

HAHA, weh itu situasi mase aku sekolah dulu-dulu sampai lah aku habis sekolah situasi yang same je akan berlaku beli itu beli ini. Sekarang tak payah beli lagi bende-bende sekolah nih :p
Memang tadi aku pergi sekolah dengan teman rapat ketat-ketat aku, kiteorang pergi sekolah nak pergi ambil sijil spm yang dah lama terperap terperam dekat sekolah mane taknye nak masuk 2011 dah.

budak perempuan sebelah aku nih r teman rapat ketat-ketat aku
weh, baru tadi kami 3 dapat lepak same2.

Aku habis spm 2008 so hampir 2 tahun sijil uh tak terambil oleh owner die, HAHA. Sekolah dah makin cantik dan aku berlagak macam tak nampak perubahan tersebut :p Padahal rindu zaman-zaman sekolah dulu, budak yang tak suka buat nota, budak yang tak siap homework, budak yang suka main-main dalam labs, budak yang suka makan makanan orang lain :p budak yang tak serius buat experiment tapi experiment aku menjadi ok :p it's physic, aku suke fizik!

kami tengah skodeng orang, menyempat pulak an :p
amek mood nak spm
5A'08 banyak pengawas :p
niat hati nak belajar kat tepi pantai pd uh, dah lepas trial nih.
ponteng sekolah lak uh :p
belajar turned into #*%^ HAHA.
esoknye ke sekolah jadi bahan sebab muka merah.

p/s : sekolah sekolah sekolah the best moments i ever had.

Salam. :)
Thank You for Reading and Liking =)

2 comments:

monica said...

saya lepasan spm 2008 juga but skg tunggu result stpm..hehehehe..tahun dpn sy x msk skola lagik.. :P

rabiatulpaid said...

owh yeke.
sb kamu nk masuk U pulak :p