"Dan katakanlah, 'Bekerjalah kamu, maka Allah akan melihat pekerjaanmu, begitu juga RasulNya dan orang-orang mukmin, dan kamu akan dikembalikan kepada (Allah) Yang Mengetahui yang ghaib dan yang nyata, lalu diberitakanNya kepada kamu apa yang telah kamu kerjakan.'"
[at-Taubah, 9:105]

Wednesday, December 22, 2010

Ku Sangkakan Panas Tapi Terhujan Pulak.

Weh weh, kan aku dah planned dah nak pergi fun fair an. Nampaknye tak di redhai ini malam. Time nak amek member aku dah start renyai-renyai r memang dari petang cuaca dah tak elok untuk aku pergi bermain bersama teman-teman. Gila kau hujan lebat sangat sampai tak nampak air bertakung kat jalan. 

Sob sob sob. Pergi lah isi minyak, bukan kali pertama aku belajar isi minyak tapi dah banyak kali kot tapi still macam blurblur ayam nasib baek ade member. Haha, boleh pulak nak angkat keluar tersangkut die punya muncung dalam tangki. Sampai bergoyang kereta nak tarik keluar, haha makcik kereta belakang dah gelak-gelak tersengih tengok nasib baik makcik an.

Then, terus balik. Respon mak gua 'aikk cepat balik' 'hujan r' 'hoho' mak gua boleh gelak pulak. Aisehmann, tak leh jadi nih aku nak pergi gak, kena selidik cuaca nih, kempunan nanti weh :p We'll see tomorrow. Petang tadi aku dah buat 'audit' terhadap nota-nota sementara nak tunggu malam, time nih memang hujan dah. Sob sob agak keciwa tak dapat nak main. We will see tomorrow!

aku ade 6 sem, maknenye ?
nih kalau jual memang untung si apek :p
ape motif ? movie is my passion now c:
dictionary uh :p

p/s ; Macam biasa, movie movie. Adek jom sambung.(menaip sambil memanggil)

Salam. :) 
Thank You for Reading and Liking =)

3 comments:

Fuz said...

dekat UM tahun berapa kos ape? (off topic)

aDik said...

wah, sis memg superb ah!! siap dict. sgt bersungguh2. gud2. nk join the club boleh? ahaks :p

rabiatulpaid said...

muhahaha.
dict. is now my pet c:
*gonna work hard on my english.
oh my pleasure tin :p