"Dan katakanlah, 'Bekerjalah kamu, maka Allah akan melihat pekerjaanmu, begitu juga RasulNya dan orang-orang mukmin, dan kamu akan dikembalikan kepada (Allah) Yang Mengetahui yang ghaib dan yang nyata, lalu diberitakanNya kepada kamu apa yang telah kamu kerjakan.'"
[at-Taubah, 9:105]

Thursday, December 23, 2010

The Memories.

Wuhoo hari ini aku bangun agak awal jugak lah. Kalau tak aku masih tidur lagi nih, haha. Eh hari ni PMR result keluar dan aku pergi menghantar adek aku ke sekolah (ish macam skema pulak ayat) sebab uh lah aku bangun awal agaknye. Macam aku pulak nak amek result tadi. Yelah dengan suasananye terimbau kembali kot kenangan pergi amek result dekat sekolah.

Time UPSR berjalan kaki dengan member pergi amek result, time PMR naik ape ek, oh mak aku hantar eh yeke haa betul r, SPM pulak dah ade lesen drive lah ek dengan members. Ohh, i am really missed those moments, can i turned back the time ?

Eh biya betul aku dah 19tahun, hmmm. Aku rase aku macam masih berumur ? hmmm never mind.
Ok Ael-chan gudluck for the result.

Salam. :) Thank You for Reading and Liking =)

No comments: