"Dan katakanlah, 'Bekerjalah kamu, maka Allah akan melihat pekerjaanmu, begitu juga RasulNya dan orang-orang mukmin, dan kamu akan dikembalikan kepada (Allah) Yang Mengetahui yang ghaib dan yang nyata, lalu diberitakanNya kepada kamu apa yang telah kamu kerjakan.'"
[at-Taubah, 9:105]

Wednesday, December 15, 2010

HB Ayah.

Hepi Besday Ayah. Haha, title kalau boleh nak simple yang mungkin je an. Hari ni hari jadi ayah aku. Tak wish lagi depan-depan and tak give a call ke message ke nak tunggu balik malam kang just wish dulu dalam ni, heee. Nak wish dalam FB ayah gua pulak tak layan kan. Yang penting aku tak lupa 15.12.1960

gambar mase nak hantar ira fly dulu my sis '10
gambar mase lepas spm '08 sabah bah.
kami dua je pergi :p
kasi chance pulak ayah gua dengan rusa

Hari uh 10 disember besday along gua, gua wish dalam FB je. Zaman dah canggih sekarang skype lah fb lah macam-macam ade. 10.12.1988

gambar hantar along gua 08.08.08
gua ponteng sekolah :p
along gua di perantauan
ohio melawat penn state
dua orang kakak gua di overthesea.

p/s : i wish i can go there :p 
ok, my next plan during sem break mahu tengok wayang :) ape lagi an.

Salam. :)
Thank You for Reading and Liking =)

No comments: