"Dan katakanlah, 'Bekerjalah kamu, maka Allah akan melihat pekerjaanmu, begitu juga RasulNya dan orang-orang mukmin, dan kamu akan dikembalikan kepada (Allah) Yang Mengetahui yang ghaib dan yang nyata, lalu diberitakanNya kepada kamu apa yang telah kamu kerjakan.'"
[at-Taubah, 9:105]

Wednesday, December 29, 2010

You Are My Man.


Tetibe ayah aku balik dari kerja cakap dekat aku eh tak pergi indon ke? Then, aku gelak HAHA. Kalau ayah aku cakap dari awal-awal kan senang. Memang aku on je dah ade orang sponsor, passport pun belum expired lagi. Dan dengan serta merta nye aku akan book ticket flight terbang ke jakarta. Dan dah tentu indon tak dapat nak bolos dalam goal malaysia.

Tapi apekan daya, aku sekeluarga memberi sokongan yang padu menerusi pancaran Televisyen. Pancaran oppss, jangan kondem aku HAHA. Gile bising rumah dengan mak aku jerit nye. Die dah macam nak ganti Rajagobal pulak, silap-silap mak aku jadi coach baru malaysia haa, norshahrul pass kat tu tu tu, haa kuna haa safee boleh pulak an. Dan ayah aku dan aku berlagak cool je tengok, padahal jantung aku nih berdegup kencang tahap babeng dah! Mane taknye, indon banyak menyerang dan referee pulak macammm no komen.

Indon boleh pulak dapat penalti, bukannye sabre sengaja nak kena bola pun! Tetapi khairul fahmi menyelamatkan keadaan. Apek, you are my man :p Semua serangan kau tipis dan tangkap dengan bergaya sekali walaupun terbolos 2. Kau memang hebat!
Nak tunggu goal masuk payah gila dengan debarannye lagi, haa kau Safee goal kan, siap tarik kaki mak aku lagi. HAHA. Cayalah, you are my man too :p

Finally, Malaysia won for the AFF SUZUKI CUP 2010.
Thanks Allah.

p/s : from Safee Sali turned to Khairul Fahmi, i mean i adore to who HAHA. Even die dah de awek :(

Salam. :)
Thank You for Reading and Liking =)

No comments: