"Dan katakanlah, 'Bekerjalah kamu, maka Allah akan melihat pekerjaanmu, begitu juga RasulNya dan orang-orang mukmin, dan kamu akan dikembalikan kepada (Allah) Yang Mengetahui yang ghaib dan yang nyata, lalu diberitakanNya kepada kamu apa yang telah kamu kerjakan.'"
[at-Taubah, 9:105]

Saturday, January 01, 2011

Now and Then, Here and There.

My first day on 2011, sedang aku dok sedap layan anime tetibeee ' pergi bawak adek gunting rambut '  aduhhh sakit lak ai hati den dengar memang potong stimm gua betul. Dahlah esok dah nak balik hostel so dengan cara nih lah aku boleh cool skit animeanimeanime. Mentang-mentang aku dah de lesen P lagi lorh :p 
Tapi bukan bermakna aku nih dreba korang, aisehhmaannn terpaksa jugak aku bawak dorang. Adek aku an.

Ok potong rambut je, then nak pergi beli pen pulak dan nasib baek mak gua pun suruh beli telor so saing r.
Aku dah siap beli bagai semua, carik kinder bueno tak jumpa-jumpa :( Berjam-jam die pergi beli pen yang aku dok dalam kereta dah berasap-asap tunggu. Agak geramji sungguh! Gila lama kau &*%^$#*

Die ingat aku nih penyabar sangat ke? Tapi tadi aku try sabar bah, sabarsabarsabar sebab teringat ustaz yang bagi ceramah dulu :) Ok sabar, then tak boleh sabar dah -.-
Nasib baik die nak buat muffin, tak nak tolong :p HAHA, bapak kejam.
Aku as usual jadi tukang makan jelah yeeeee.

esok jumpa rummates ku tersayang :p
aikk, aku lagi tough dari rummates aku, AHAK.

p/s : sambung balik anime, jaa.

Salam. :)
Thank You for Reading and Liking =)

No comments: