"Dan katakanlah, 'Bekerjalah kamu, maka Allah akan melihat pekerjaanmu, begitu juga RasulNya dan orang-orang mukmin, dan kamu akan dikembalikan kepada (Allah) Yang Mengetahui yang ghaib dan yang nyata, lalu diberitakanNya kepada kamu apa yang telah kamu kerjakan.'"
[at-Taubah, 9:105]

Saturday, January 08, 2011

At Least Update.

Sekarang lokasi aku dalam bilik member dekat hostel r, hehe singgah online jap. Broadband aku ayah aku nak tukar lain pulak. So, macam memang tak dapat nak online *sob sob sob, HAHA.
Tapi nanti cuti chinese new year aku pulun online kat rumah.

Hari nih hari sabtu, dan jugak ade kelas. Macamm tutttt je an, 3 minggu berturut-turut lak uh. Dah lah nanti dah posting dapat cuti satu hari je mostly hari ahad terpulang kat tutur ward incharge nak bagi hari ape. Hmm, minggu kuliah pun nak buat sampai sabtu ke.

Eh, tolonglah kami pun nak keluar dating-dating, lepak-lepak, cuci-cuci mata an. HAHA.

p/s : actually banyak bende yang aku nak update tapi ? Thanks Ana c:

Salam. :) Thank You for Reading and Liking =)

3 comments:

zaty luvlianncez said...

ringkasnye entry nie.. nnt update g :)

farzana razak said...

sama-sama abie;)

rabiatulpaid said...

hehe,mg nk update pun tapi nie pun online gune membernyeee.

hehe, ana.