"Dan katakanlah, 'Bekerjalah kamu, maka Allah akan melihat pekerjaanmu, begitu juga RasulNya dan orang-orang mukmin, dan kamu akan dikembalikan kepada (Allah) Yang Mengetahui yang ghaib dan yang nyata, lalu diberitakanNya kepada kamu apa yang telah kamu kerjakan.'"
[at-Taubah, 9:105]

Saturday, January 01, 2011

Liga Perdana England Pulak.

Aku baru sahaja menyelesaikan satu misi yang agak terhangat panas alaa masak keropok je :p untuk bekalan makanan di hostel nanti. Padahal stok-stok makanan dah melimpah ruah. Ok ok aku bukan nak cerita pasal makanan bagai nih bukan nak suruh korang menghasilkan lemak tepu ke tak tepu *chemistry -.-

Nih haa nak suruh  korang tengok Liga Perdana England sebab club favorite aku lawan kot. Bukan pergi terjah stadium dorang tak mampu -.- tengok kat televisyen. Malam ni malam ni kat astro 812 10.55pm waktu kite.
Liverpool vs Bolton. Jangan lah kalah lagi macam dengan wolves hari tuh. Come on Torres, eh Gerrard pun. Bukan wan gerrard :p Aduhh dengan wolves pun boleh kalah 0-1. Ni semua gara-gara Roy Hondgson *betul ke aku eja.

Jom Torres malam nih!

Gua sanggup bersekang mata malam-malam nak tengok match espana, nak tengok Torres sebenarnye :p
Finally, Juara Piala Dunia 2010
Viva la Espana.
Gua sanggup mintak akak counter bagi yang ade gambar Torres :p
Gua sanggup keluar pergi beli jersi Espana :p
Santapan untuk gua di waktu petang bila-bila mase di hostel kelak :p

p/s : nampak sangat lah aku minat Torres :p

Salam. :)
Thank You for Reading and Liking =)

No comments: