"Dan katakanlah, 'Bekerjalah kamu, maka Allah akan melihat pekerjaanmu, begitu juga RasulNya dan orang-orang mukmin, dan kamu akan dikembalikan kepada (Allah) Yang Mengetahui yang ghaib dan yang nyata, lalu diberitakanNya kepada kamu apa yang telah kamu kerjakan.'"
[at-Taubah, 9:105]

Tuesday, February 08, 2011

Bila Den Kena Jadi Babysitter.

photo's time raya lepas.

Salam semua, hari ini aku hanya duduk di rumah sahaja melayan aktiviti biasa aku di rumah *beronline*
Bukan kerana pasal kulit muka aku yang dah stopped mengelupas and become darker, HAHA.
Disebabkan semua members aku sudah pulang ke U masing-masing. Alangkah indahnya berada di rumah, tak payah keluar duit yang kian pupus luput di dalam bank. Hmmm, nanti terpaksa lah aku mengikat perut =.=

Bila aku dah duduk di rumah sahaja, mak aku pulak pergi merayau dengan makcik jiran sebelah rumah aku *cik mah* dah 2 hari ok mereka keluar. *nagoya nagoya* Disebabkan cik mah mengambil upah menjaga budak, maka hari ini, aku mengambil alih tugas beliau untuk menjaga Aiman and Muaz.  Semalam dorang tak ada, so hari ni baru jumpa dorang *dah lama tak jumpa Aiman, geram!*

Aiman yang banyak cakap, jenuh aku nak melayan. Kahkahkah.
padahal nak isi perut aku :p
dimakan bersama nasi letak kicap, sedapp ooo

p/s : ok babe, den dah lapar dah nih. Adios.

Salam. :) Thank You for Reading and Liking =)

No comments: