"Dan katakanlah, 'Bekerjalah kamu, maka Allah akan melihat pekerjaanmu, begitu juga RasulNya dan orang-orang mukmin, dan kamu akan dikembalikan kepada (Allah) Yang Mengetahui yang ghaib dan yang nyata, lalu diberitakanNya kepada kamu apa yang telah kamu kerjakan.'"
[at-Taubah, 9:105]

Monday, February 07, 2011

Bergedik Dengan Photoshop + Photoscape.

Di petang yang baru lepas hujan, aku masih lagi memerapkan diri di dalam rumah beronline 24jam je keje aku. Disebabkan kulit tengah bersalin kulit :p
Semalam aku baru sahaja menge'test' power aku menggunekan photoshop, tapi T__T hampeehh belaka. Aku just tekan-tekan mane boleh.

Den nak totry buat header baru gune photoshop, kihkihkih di touch up dengan photoscape.
Ok, aku tidaklah sehebat korang korang dan korang di luar sane yang terer sampai tahap babengnye.
Gua salut sama lu orang. Keep it up!

header lama aku yang gune photoscape je.
HAHA, sadis gile.

header baru untuk semalam sahaja.
HAHA, masih berjinak-jinak.

dan hari ni header TERbaru aku, boleh r nih
tukar photo je.
Kihkihkih.

Tunjuk ajarku sifu :) Kuangkuangkuang.

p/s : kenapa orang lain dah dapat berjuta-juta cekk dari nuff, yang aku nih langsung tarak, HAHA.

Salam. :)
Thank You for Reading and Liking =)

No comments: