"Dan katakanlah, 'Bekerjalah kamu, maka Allah akan melihat pekerjaanmu, begitu juga RasulNya dan orang-orang mukmin, dan kamu akan dikembalikan kepada (Allah) Yang Mengetahui yang ghaib dan yang nyata, lalu diberitakanNya kepada kamu apa yang telah kamu kerjakan.'"
[at-Taubah, 9:105]

Friday, September 30, 2011

Oh, Yes I Love You.

Assalamualaikum

 Again, yes I Love You. Without you I can't do anything, without you I lost contact. My world just filled with an ordinary things. So, you are here by my side always 24 hours per day. Oh, seriously I love you >.<


Oh yeahh, it is a P1 wimax. Baru guna seminggu, line pun ok shared 3 orang rm99/month. Bilik nih dah macam rumah dah semua ada, astro je belum ada lagi kalau ada pun mesti lah langgan beyond korea memanjang.HAHA. 


Habis tak study aku macam nih =__=

p/s : tomorrow last day at eye ward.

Till Then.
Thank You for Reading and Liking =)

1 comment:

farzana said...

aku tau cerita si halitosis tu.heh :P