"Dan katakanlah, 'Bekerjalah kamu, maka Allah akan melihat pekerjaanmu, begitu juga RasulNya dan orang-orang mukmin, dan kamu akan dikembalikan kepada (Allah) Yang Mengetahui yang ghaib dan yang nyata, lalu diberitakanNya kepada kamu apa yang telah kamu kerjakan.'"
[at-Taubah, 9:105]

Monday, September 12, 2011

Click Click Click.

Assalamualaikum
Memandangkan cuti untuk berhari raya hanyalah seminggu. Nasib baik dapat kesempatan untuk beraya bersama-sama kawan sekolah di malam hari. Dengan penatnya baru balik rumah petang tuh, malam tuhnya dahlah saudara-saudara nak datang, so tolong-tolong apa yang patut di tolong sebelum bergerak untuk berhari raya bersama kawan.

Macam biasalah gua sangatlah malas nak drive walaupun lesen sudah permanent :p tumpang kawan sudeh.

teacher Norsham yang buat aku tergelak dari a sampai z

Selalunya akan berjalan raya dari pagi hinggalah kepetang dengan seramai yang boleh dengan yang naik motornya keretanya, yelahkan cuti tak banyak ciput je dapat. Mula-mula beraya rumah cikgu, 2 orang je cikgu kaunselling dengan cikgu kimia.


Then jalan raya rumah member and lastly lepaking lorhhhh. We used to lepak at the Mcd, since the Mcd are full with homosapien then we changed our plan and lepaking at cake house's kot (tak ingat lah apa nama kedai tuh)


We used to school at the same school but only me got in different class,ngehngehngeh.

Till Then. Thank You for Reading and Liking =)

1 comment:

ekin zakaria said...

alahai..sweetnye abie! :D