"Dan katakanlah, 'Bekerjalah kamu, maka Allah akan melihat pekerjaanmu, begitu juga RasulNya dan orang-orang mukmin, dan kamu akan dikembalikan kepada (Allah) Yang Mengetahui yang ghaib dan yang nyata, lalu diberitakanNya kepada kamu apa yang telah kamu kerjakan.'"
[at-Taubah, 9:105]

Sunday, September 25, 2011

It Is Worth To Be Tired.

Assalamualaikum
Alhamdulillah, selamat sampai di hostel petang tadi lepas Berpenat hampir 3 jam dalam kereta. Oh ye, today again, I'm helping my father's with his injection of vaccine for para jemaah haji together with tabung haji. Kali ini dekat Ipoh woooo. Hari tuh dekat Putrajaya. Actually, semalam pun ayah aku mintak tolong di bangi memandangkan aku dah planned nak buat tart nenas so aku tak ikut.

Siapa nak bagi rm100 sehari =_= tapi kena bangun awal pagi, around 5.30 gerak then stopped  untuk solat subuh, then bantai tidur dalam kereta lah, ngantuk ngantuk. Tadi para jemaah yang datang tak lah ramai sangat pukul 11 lebih dah habis then singgah rumah Ummi aka mak saudara den makan tengahhari Ummi thanks sedapppp, solat zuhur then gerak balik hantar aku balik pulak.

Penat sebab duduk dalam kereta memandang perjalanan yang agak jauh,Haha. Rasa macam nak ikut ayah je lagi esok tapi apakan daya tak cuti lagi dahlah esok shift pagi =_= tapi tadi ada makcik but not so tua lah cakap aku macam budak sekolah menengah, hah? then aku senyum je, the she replied eh, maybe student uni. Masing-masing senyum je, Senyum itu Satu Sedekah :)

Alhamdulillah, sukran.

Oh oh oh, ada pakcik nih pehh memang hebat lah teka. Nak-nak dia orang yang last datang, tetiba tanya 'ni semua anak beranak ke?' Tok Chek aku yang tolong jawab aah. 'Patutlah sama je muka' aku macam biasa Senyum Tak Perlu Kata Apa-apa >.<

Till Then.
Thank You for Reading and Liking =)

No comments: