"Dan katakanlah, 'Bekerjalah kamu, maka Allah akan melihat pekerjaanmu, begitu juga RasulNya dan orang-orang mukmin, dan kamu akan dikembalikan kepada (Allah) Yang Mengetahui yang ghaib dan yang nyata, lalu diberitakanNya kepada kamu apa yang telah kamu kerjakan.'"
[at-Taubah, 9:105]

Tuesday, September 20, 2011

2 Hari Cuti Bukan Senang Nak Dapat Kalau Dah Posting.

Assalamualaikum

Lepas sudah 2 hari shift malam, maka dapatlah cuti pada hari Malaysia(jumaat) dan sabtu. Then, memang hari jumaat tuh ada open house di rumah cousin, kalau bab-bab makan nih gua no satu lah ye, so dengan mata yang sudah layu, gagahkan diri jugak pergi kajang dengan menaiki KTM, grrrr. DISLIKE KTM. Ok lah, pergi open house 2 buah rumah, last di puchong. Then,heading to IOI Mall Puchong planned nak tengok Johnny English Reburn ke Return apa-apa jelah tapi penuh, damn myself sebab sampai boleh pakai selipar sebelah lain-lain. Perghhh, nampak sangat memang aku tak cukup tidur yelah shift malam berturut-turut. Tapi bila dah order Soursop at Bangi Kopitiam terus segar. Like Soursop >.<


Aku planned hari sabtu memang nak balik hostellah sebab ahad shift petang, tapi dah wan duk den ajak pergi putrajaya den ikut jolah. Sebab Klinik Mutiara yang ayah gua selalu buat locam (tak tahu eja macam mana) buat kerjasama dengan Tabung Haji untuk bagi vaksin tambahan bagi para jemaah haji yang mahu it's a optional ( Influenza + Pneumonia = rm140) Hoho, bukan gua yang bagi injection (gua masih trainee) Perghhh, Wan Duk den memang teror.

my along and wan duk


Memandangkan aku dah ada kat sana so aku just tolong along and maklong den di bahagian pendaftaran jemaah perempuan, jadi macam cashier dah lah dah lama tak bermain dengan Mathematic so otak macam lembab bila orang bayar sekali dengan orang lain-lain #%&$# Income memang masyukkkkkk lah . Habis lebih kurang pukul 6pm, a bit shocked bila akak tuh bagi aku rm100 $__$

muka happy bila dapat rm100 >.<

Lepas satu badan dah letih-letih pergi makan-makan pulak dengan keluarga belah ayah, happening XD gua dengan along gua je cucu yang tersesat joined makan sekali :p Thanksssss.




Alhamdulillah, sudah lama dah tak tidur di hotel. Baru lah dapat merasa tidur di hotel, tuh yang macam kambing masuk reban. Hotel pun berdekatan dengan Jalan Tar, so lepas makan tuh jalan-jalan shopping mentang-mentang baru dapat Gaji terus beli kain pasang untuk raya tahun depan sebab dah terpikat, apakahhh.Haha.

anak buah's and makcik's


Till Then.
Thank You for Reading and Liking =)

No comments: