"Dan katakanlah, 'Bekerjalah kamu, maka Allah akan melihat pekerjaanmu, begitu juga RasulNya dan orang-orang mukmin, dan kamu akan dikembalikan kepada (Allah) Yang Mengetahui yang ghaib dan yang nyata, lalu diberitakanNya kepada kamu apa yang telah kamu kerjakan.'"
[at-Taubah, 9:105]

Thursday, September 29, 2011

Tak Nak Lah Lomo.

Assalamualaikum

Isnin keluar, Selasa keluar, Rabu keluar, Khamis pun keluar =__= Aisehhmannn penat sungguh aku. Banyak sungguh aktiviti dah macam datin pulak, HAHA. Disebabkan sudah berjanji dengan member nak pergi survey Lomo, so hari nih pergilah ke Pippit Zakka Store at SS2.


Dekat je, naik bus 12 sampailah. Hmm, payahlah kalau nak guna kodak. kot anak kaya tak palah jugak boleh belikan. Dah habis beli dah habis beli, duit pun tak luak. So just belek-belek camera yang ada di situ. Time belum pergi lagi ini kedai, teringin sangat nak camera yang kecik-kecik tuh, memandangkan banyak sangat benda yang aku macam ??? alaaahaaiiii tak jadilah nak beli.


Then, pergi belek-belek barang-barang yang ada di depan kaunter. Tetibe pebendalah binatang nih, dah macam nak letak bahan untuk di ujikaji je siap warna-warni lagi. Then, try pehhhh tertarik r dengan benda alah nih, walaupun simple je gambar yang dia hasilkan. Then,terus grab.


Taraaa its KOLARIZE >.<


p/s : Yesterday, I meet my old Best Friend which is I know her during my long time ago in Sarawak c:

Till Then.
Thank You for Reading and Liking =)

No comments: