"Dan katakanlah, 'Bekerjalah kamu, maka Allah akan melihat pekerjaanmu, begitu juga RasulNya dan orang-orang mukmin, dan kamu akan dikembalikan kepada (Allah) Yang Mengetahui yang ghaib dan yang nyata, lalu diberitakanNya kepada kamu apa yang telah kamu kerjakan.'"
[at-Taubah, 9:105]

Sunday, November 21, 2010

Its Fighting Time Bebeh .

Macam kejap sangat masa berlalu, cuti seminggu aku telah habis macam air berjujuran di daun keladi (bunyi macam pelik) dan esok akan berangkat pulang menuju ke hostel. Tibalah masa untuk berjuang habis-habisan.
Minggu praktik ada lagi seminggu je, so aku akan gunakan dengan sebaik mungkin.

Dahlah hari uh patutnye boleh balik rumah after 5pm tapi aku dah fly dulu pukul 2pm. Dan coordinator kelas telah checked nama sorang-sorang, eeee macam budak-budak ok! Dan aku pasti ramai yang fly jugak termasuk aku dan rummates :) Hanya tinggal yang skema-skema tahap teruk punya :p
Tapi kadang-kadang aku skema jugak kot.

Lepas seminggu praktik then OSCE kene buat setiap procedure dalam masa 5 minit, pehh wa kena praktik sampai tahap dewa macam nih! Kalau boleh dalam bilik pun nak praktik jugak yang jadi mangsa keadaan my rummates r :p Gemuruh! Then, study weeks. There its comes, FINAL EXAM. 3 papers je.
Sem break will be on 11 december until ?? Tak gali lagi sampai bila.

Sayonara room.
Bed sayonara too.

p/s : tak dapat ikut singapore trip :( time aku tengah battle dorang pergi. *Tertekan!

Salam. :)
Thank You for Reading and Liking =)

1 comment: