"Dan katakanlah, 'Bekerjalah kamu, maka Allah akan melihat pekerjaanmu, begitu juga RasulNya dan orang-orang mukmin, dan kamu akan dikembalikan kepada (Allah) Yang Mengetahui yang ghaib dan yang nyata, lalu diberitakanNya kepada kamu apa yang telah kamu kerjakan.'"
[at-Taubah, 9:105]

Monday, November 15, 2010

Its Holiday For A Week !

Ok, sekarang dengan kelajuan macam kereta formula 1 dengan gembira menulis entry nih!
Kenapa? Kenapa? Kenapa?
Just now i've completed packing my things for going off to hometownnnn tomorrow!
While the radio turn on (Fly.Fm) Teenage Dream by Katy Perry.

Tapi memang puan sangat kejam terhadap kami! Kenapa tak bagi je cuti hari ahad kan senang.
Baru best memang nampak seminggu r, so the conclusion aku cuti Selasa until Ahad.
Esok jugak lepas pukul 5 baru boleh balik, ishh kesian kepada budak-budak yang naik bas bagai.
Nak kene praktik bagai macam tadi! Haha, tapi kami kan nakal memang suka skipped praktik.
Oh come on, OSCE nak dekat dah, ko boleh nak buat nakal lagi.

Sepanjang minggu posting kaki aku tak pernah menjejakkan kaki ke bilik praktik, haha.
Sebab tahu ade seminggu untuk praktik lepas cuti Aidiladha nih, haha.
Then nanti baru aku tergopoh-gapah nak praktik.
Jangan sampai aku tak pergi rehat sudah r nanti, haha.
Eh, mesti korang pikir aku jahat an?!!! Aku tadi dah praktik beberapa procedure cpr, changing chest tube, macam-macam lagi r dengan begitu fokus sekali itu pada permulaannye.

Then, kalau dah bohsan. Hmmm. nakal muncul r :p
Bagi jelah esok balik awal lepas pukul 2, cun r sikit.
Hmmm, nasib baik esok ayah amek tak payah aku nak berebut-rebut naik ktm dengan banyak barangnyee.hee Dengan selambernye mamat-mamat yang tak reti bace agaknye masuk coach wanita!
DISLIKE!

Ok, wa nak ucap Selamat Menyambut Aidiladha.
Maybe esoknye jugak balik kampung, yeahhh !

p/s : Home i'm coming tomorrow, Room wait for me, Kampung i'll be there a.s.a.p Then, Final Exam i ??

Salam. :) Thank You for Reading and Liking =)

No comments: