"Dan katakanlah, 'Bekerjalah kamu, maka Allah akan melihat pekerjaanmu, begitu juga RasulNya dan orang-orang mukmin, dan kamu akan dikembalikan kepada (Allah) Yang Mengetahui yang ghaib dan yang nyata, lalu diberitakanNya kepada kamu apa yang telah kamu kerjakan.'"
[at-Taubah, 9:105]

Friday, November 19, 2010

Vivaz Pro U8i .

Selalunye aku akan pakai handphone standard second hand, bila ayah aku tukar handphone baru yang lama uh memang kasik kat aku lah, kalau dah second hand memang dah capok-capok r jawabnye.
Rasenye dah banyak kali aku guna pakai handphone from my dad,ahak.

Detik-detik yang selama ini aku tunggu untuk mendapat handphone baru telah tercapai, Alhamdulillah.
Deeply thanks to otoosan :) Dah lame r beli, tapi tunggu aku balik cuti raye haji nih baru dapat,heee. Menunggu dengan penuh sabar kot, actually aku memang minat giler Blackberry Torch alaa yang the latest uh. Huhuhu, if only i can ask for that brand new handphone tapi nanti sama brand handphone dengan ayah pulak.
Ayah arigatou-ne :)

Kini :
1.Boleh snap-snap gambar bila-bila masa.
2.Buat vidoe clip.
3.Boleh letak ringtones comel-comel.
4.On9 fb dalam fon je.
Handphone yang boleh baling dekat anjing, mati kot :p
berjasa kepada aku for about ? lupa.
yang handphone lain takde gambar pulak, sebab itu beberapa tahun yang dulu.
Sempat gune sekejap je coz adek aku dah cop dulu.
That's why ayah aku beli handphone laen untuk aku.
Next, adakah ayah nak tukar hp lagi ?
Then, aku COP blackberry uh dulu ! :p

p/s : sedang berjinak-jinak with new hp.

Salam. :)
Thank You for Reading and Liking =)

6 comments:

Fatin said...

wow vivas.. viva.. err.. apa ntah.. papepun.. FUUUYOOOOOHHHH HENPON BARU..............................
lepas ni kau taruk ringtone alarm yang ganaz2 baru terjaga ..... hahahahaha

rabiatulpaid said...

hahaha.
itu bunyi macam perli kot.

lady N said...

cantek!!

rabiatulpaid said...

ahak,thanks :)

hatikering said...

waa.....dpt hp 2nd pun da kira rahmat tu kak,sy nk pegang y cntu pun betaon kumpul duit...skunk ni pun pkai y cabok je...huhuhu

rabiatulpaid said...

syukur.