"Dan katakanlah, 'Bekerjalah kamu, maka Allah akan melihat pekerjaanmu, begitu juga RasulNya dan orang-orang mukmin, dan kamu akan dikembalikan kepada (Allah) Yang Mengetahui yang ghaib dan yang nyata, lalu diberitakanNya kepada kamu apa yang telah kamu kerjakan.'"
[at-Taubah, 9:105]

Tuesday, November 09, 2010

At Usual Port .

Macam biasa, kalau duet dalam bank still berlambak-lambak gerenti kerja dok nak tengok wayang je dekat Mid Valley, memang port biasa tengok wayang sebab dekat. Haha.
Tapi kali ini wayang macam haremmm maksud aku cerita tuh, geram giler! Memang bosan, dalam panggung aku rasa macam nak letupkan je screen uh, tak pun lari keluar. *grrrr

Disebabkan ticket die rm12, memang tunggu sampai cerita tuh habis. Dengan rm12 uh, aku boleh beli topup kot yang dah lama tak topup-topup. Cerita yang sangat merepek, tak logik, ape kejadahnyee cerita tuh! Hanya menghabiskan popcorn sambil memandang screen tanpa feeling. Macam nak nangis pun ade, kenapalah aku tengok cerita nih!

Hiss Hiss Hiss, haa tulah tajuk movie uh. So, kepada korang-korang yang berniat nak tengok itu cerita, baik tak payah! Fullstop#

Then, tetibe pulak pergi makan kat Sushi King.

with reen.
nak lagi :p
gambar semua telah di edited by reen.
aku hanya ciplak dari beliau.
sebab tu die tulis 'miss somebody'.
tak de makne aku nak tulis macam itu, tapi kalau i miss my family.
Yes, I Did.
makan sikit, bayaran melampau-lampau :p

Next, tetibe pulak ade Pc Fair. Ape lagi, jalan-jalan tengok niat di hati tak nak beli papepun just nak cuci-cuci mata yang berhabuk, tapi.......

The things that i bought.
card reader - rm10
cleaner lappy - rm2
speaker - rm28
rm40
Yang speaker uh kalau nak connect tak yah guna usb, memang dah lama aku carik speaker yang tak payah guna usb. Memang ade satu speaker kat rumah tapi kene connect guna usb, so macam leceh r. Dah jumpa, beli je r :) Senang nak pasang kat mp3 comel aku.

comel an :p 
p/s : beriya suruh ayah gua beli time dapat cuti (plkn)
sebab tak nak dengar ape-ape mase plkn, haha.
tak payah pakai ni, kalau dah duduk sorang-sorang dalam bilik macam sekarang :p
hanye pakai new speaker lah
just guna time study ;)
actually ini my sister punye, tapi gua pulak yang guna dah lama kot, so kire macam gua punyalah :p
p/s : thanks ira, hilang rindu ite kat kau :p

p/s : Alhamdulillah, im getting better, but my voice still 'sengau-sengau rock'. a-hak, i like.

Salam. :)
Thank You for Reading and Liking =)

No comments: