"Dan katakanlah, 'Bekerjalah kamu, maka Allah akan melihat pekerjaanmu, begitu juga RasulNya dan orang-orang mukmin, dan kamu akan dikembalikan kepada (Allah) Yang Mengetahui yang ghaib dan yang nyata, lalu diberitakanNya kepada kamu apa yang telah kamu kerjakan.'"
[at-Taubah, 9:105]

Monday, October 04, 2010

When Got Time .

Ingat bila dah posting kat ward aku tak leh nak enjoy-enjoy ke? Tinggal 6 minggu je lagi posting di ward sebelum final exam 60% OMGee!
Meh nak bagitahu sikit, 1 ward akan posting selama 2 minggu so ade 6 ward yang akan masuk. Then, dalam seminggu hanya 1 SATU HARI SAHAJA DAY OFF. MACAM HAREEMM. Tuh pun ikut puan incharge nak bagi day off hari ape. Usually hari ahad, tapi ade gak puan yang bagi day off hari sabtu then hari ahad memang kene pergi ward r!
*bengang bengang.

And hari isnin, rabu, jumaat memang dah di schedule kan hari praktik di bilik praktik. Memang kaki aku tak penah jejak r kat bilik uh nak berpraktik dengan patung-patung. Sebab akan di bagi praktik selama 2 minggu selepas habis posting nanti, so time uh baru aku pulun habis-habis. Sebab nanti ade OSCE (ujian yang kene buat procedure dalam 5minit di depan pemeriksa), mane tak cuak dan gerenti shivering satu badan aku time nak buat ujian uh ;p sape suh tak nak praktik.

So,bile ade day off dan kalau shift pagi  Dan bila hati terasa ingin keluar bersuka ria mestilah bersama members. Even bila duet dah tinggal macam ketandusan air di padang pasir, tetap mahu berjimba jugak ;p
Pastuh sebok lah nak ikat perut! Dengan nak beli barang dapur untuk memasaknye lagi, cehh macam ade dapur masak je dalam bilik, dan dengan nak hias biliknye lagi.

Haa, bilik dah semakin comel dengan tirai yang colourful, dinding dah semakin meriah dengan hasil tangan aku  dan rummate, tapi still in renovation. Walaupun duet dalam cimb makin kering, tapi setiap bulan akan simpan 100 dalam asb 'sikit-sikit lama-lama jadi bukit' duit yang nak gune beli Honda Jazz tak pun Suzuki Alto dan Blackberry Torch tak pun iPhone 4G, dan sebuah rumah. Hah, lu ingat wa tak pandai simpan duit, duit syiling dah penuh satu botol soflan, mampu simpan syiling dalam botol soflan? wakaka. Tinggal nak tukar je, mesti beribu-ribu. ;p Dan lagi satu bank Tabung Haji yang belom di pindah namakan.
p/s : oh just now i got called from my cousin, we were discusing about Maher Zain <3 i knew it, i can make it true.


Part 1.

 heading to One Utama
edited by cik reen.
4 kedah, 1 pahang, 1n9 (thats me :p )
 trying all the spec.
Part 2.



Amcorp Mall, shoppin for glow in the dark ;)
Part 3.

 Mid Valley.
 got free magazine at cinema
i give 3/5 after watched the hole movie

Taraa!

Salam . :)
Thank You for Reading and Liking =)

2 comments:

Anonymous said...

it's whole not hole haha

rabiatulpaid said...

haha,i think u misunderstanding lah sis.
'hole' is da title of the movie that i watched.