"Dan katakanlah, 'Bekerjalah kamu, maka Allah akan melihat pekerjaanmu, begitu juga RasulNya dan orang-orang mukmin, dan kamu akan dikembalikan kepada (Allah) Yang Mengetahui yang ghaib dan yang nyata, lalu diberitakanNya kepada kamu apa yang telah kamu kerjakan.'"
[at-Taubah, 9:105]

Saturday, October 02, 2010

Oh Maher Zain .

Maher Zain, bagi sesiapa yang tidak kenal kepada Maher Zain memang rugi gilalah.
Ini adalah kerana dia adalah seorang penyanyi islam yang sangat famous!
Dan lagu-lagu dia sangat best, guess what boleh dikatakan aku ade banyak lagu dia tersimpan di dalam mp3 aku.

And, ira ade beli cd album die yang awakening records (dah lame dah) dan selalu akan memainkan cd dia dalam kereta ayah kerana cd tersebut memang tetap dalam kereta ayah, maybe ayah selalu on cd dia on the way pergi kerja,hehe.
Agak hafallah jugak dia punya lagu, penuh bermakna kesemua lirik lagu dia.

Actually, 2 hari lepas aku baru dapat tahu yang Maher Zain nih nak datang Malaysia buat showcase dekat MBSA Auditorium, Shah Alam pada 14th dan 15th october. Ya Allah, mase aku dapat tahu nih yang dia nak datang Malaysia, memang hati aku berbunga-bunga berkuntum-kuntum exciting giler nak pergi jumpe dia.

Tup-tup tahu ticket AGAK mahal lah jugak tapi takpe yang pasal price uh, yang tak puas hatinye ticket dah sold out! Memang aku benggang giler r! Dan terlebih benggang lagi, my along bagitahu yang dia akan pergi ke  showcase Maher Zain kat New Jersey pada 30th october. Oh ini memang mendatangkan jeles di hati murni aku nih!

Its ok, bukan rezeki aku nak pergi untuk melihat Maher Zain. Mana tahu aku akan pergi bersama my future husband hahaha ;p



tak dapat pergi showcase die, jom pergi meet the fans nye 

Salam. :)
Thank You for Reading and Liking =)

No comments: