"Dan katakanlah, 'Bekerjalah kamu, maka Allah akan melihat pekerjaanmu, begitu juga RasulNya dan orang-orang mukmin, dan kamu akan dikembalikan kepada (Allah) Yang Mengetahui yang ghaib dan yang nyata, lalu diberitakanNya kepada kamu apa yang telah kamu kerjakan.'"
[at-Taubah, 9:105]

Tuesday, June 14, 2011

Good Girl.

Assalamualaikum
It have been like a year I'm not updating my blog, sorry guys busy with the exam *ada ke orang nak bace =,=
So sekarang aku sudah ada kat rumah sejak semalam,hari ahad baru check out dari hostel, so I'm freeeee from now on until 3rd of july.

Belum sempat buntut aku panas dekat rumah, hari ni pagi-pagi lagi aku kena teman along aku pergi date putrajaya uruskan urusan dia dengan JPA sebab dah  tamat belajar. Al-maklumlah pakwebakalabangipar kawan dia yang drive so aku kena ikut lah then singgah taman rimba alam *serius tak best kalau naik kereta dan alamanda.

Lebih kurang 1 lebih sampai rumah, then memang lebih kurang pukul 3 lebih maklong nurul bersama wan dan wan induk den picked up dekat rumah dan menuju ke kajang sebab nak jumpa my cousin yang sorang nih balik Malaysia sepuloh hari jo, tak sempat den nak berjimba dengan dia *tengah exam tengah exam lamo gak lah tak jumpa dia. Tapi nanti bulan 7 ke bulan 8 balik lagi Malaysia memang kaya bonar lah dia tuh, duit dinar memang kaya.

Tak hantar sampai Airport pun, then next singgah umah maklang dekat bangi alaa dekat je. Makan minum ABC sampai tak sentuh nasi pun,hehe thanks maklong nurul belanja. Reached at home at 10 something.

my cousin the grey one, one year youngest than me

eid'10 best of luck at irbid

p/s : a lot of entries need to be update.

Till Then.
Thank You for Reading and Liking =)

2 comments:

Amiey White said...

ambil masa slow2 update entry . hihi :)

rabiatulpaid said...

kihkihkih, xpe tengah cuti pun