"Dan katakanlah, 'Bekerjalah kamu, maka Allah akan melihat pekerjaanmu, begitu juga RasulNya dan orang-orang mukmin, dan kamu akan dikembalikan kepada (Allah) Yang Mengetahui yang ghaib dan yang nyata, lalu diberitakanNya kepada kamu apa yang telah kamu kerjakan.'"
[at-Taubah, 9:105]

Sunday, June 19, 2011

No Pulse No Problem.

Assalamualaikum peeps c:

This is the first time I've watched movie since my semester break has started. With whom should I go with kan, relatives are the best partners to go out with when all your members has started their new semester I mean tak  cuti. Hmmm, kalau aku cuti dorang tak cuti,kalau dorang cuti aku tak cuti. Macam tuh lah gamaknyaaa, sistem tak sama.

As usual I am hangout with bongekcrew's c: unique isn't it the named which is Maklong Nurul, Kak Yam, Kak Kamilah,Kak Chik and Man. This 'things' already planned from the beginning, so on the friday night we went to JJ Seremban 2. Maklong Nurul singgah rumah aku dalam pukul 8 lebih baru kiteorang gerak and meet the others at there. Sudah tentulah aku dan maklong nurul yang sampai dulu,then called nak tengok movie apa so then decided tengok movie Dylan Dog 9.30pm.


At first I have no idea to watch what movie, Dylan Dog ? In my mind what kind of genre this movie then I go checked by looking at the poster alaaa yang hanging dekat wall tuh.Ok macam seram je tengok poster dia :p
Baru je start 5 minit aku dah oh pocot mak kaw sebab starter dia macam seram dan suspen kot.HAHA,it is truly my bad I cant control 'that' from coming out from my mouth HAHA, aku nih jenis yang feeling terlebih bila tengok movie tanpa menghiraukan orang di sekeliling.

Overall aku rasa cerita nih lawak sebab ada watak Marcus yang macam sengal tuh,HAHA. Kalau tak ada watak marcus nih aku rasa mesti macam bohsan je tengok, thanks to Marcus. But for watak Elizabeth aku pun tak aspek yang dia tuhh yang nak sangat 'benda' tuh. Benda apa so korang kena tengok lah. For sure korang akan tergelak tengok Marcus tuh.

Marcus is at the right side

Lebih kurang pukul 11 lebih movie habis,dan perut masing-masing pun lapar so singgah lepak makan-makan borak-borak sampai pukul berapa pun den tak ingat. Then heading to kampung bongek,rembau. Yup kiteorang tidur di kampung,sebab esoknyaa tuh kami ada misi yang perlu diselesaikan.Nak tahu ? Wait for my next update c:

p/s : den bagi 7.5 bintang for that movie,so korang pergilah tengok.

Till Then.
Thank You for Reading and Liking =)

No comments: