"Dan katakanlah, 'Bekerjalah kamu, maka Allah akan melihat pekerjaanmu, begitu juga RasulNya dan orang-orang mukmin, dan kamu akan dikembalikan kepada (Allah) Yang Mengetahui yang ghaib dan yang nyata, lalu diberitakanNya kepada kamu apa yang telah kamu kerjakan.'"
[at-Taubah, 9:105]

Tuesday, June 14, 2011

You Will Be In My Heart.

Selamat Pengantin Baru Mak Ngah Kimy & Pak Ngah Jefri, May Allah Blessing Both of You

29 May 2011, Kepong - Hari yang paling penting untuk Mak Ngah Kimy aku dan aku sangatlah diperlukan,kihkihkih as a pengapit. So, aku,ila maklong nurul and man sesudah subuh seawal 6.30 sudah memulakan perjalanan ke Kepong dari kampung. 

Boleh pulak baju pengapit tertinggal kat rumah so singgah rumah sat,hihi.Memang speed habis lah sebab nikah pukul 9am kami tiba 8.15. Sangat mengantuk ! Tulah semalam tuh gatai sangat nak tengok Suju =,= 
Praise Be to Allah dengan 3 kali lafaz, SAH! 

Mak Ngah Kimy is my father cousin she's always treat me, Mak Ngah Kimy cool sangat. Kalau ada event ke apa mesti dia ajak aku pergi pastu belanja makan semua, sangatttt best berjimba bersama. I can't wait for your first baby mak ngah,kihkihkih. I thought being a pengapit are easy as abc, but then serve your right,hambek kau! Enough for being a pengapit, tak nak tak nak. Aku lebih rela melantak makan sambil tengok pengantin daripada berdiri,HAHA but this is for my lovely mak ngah gua sanggup !

So, here the photos









hihi wan den dengan tok ji *ayah mak ngah kimy

it was very awkward me holding the payung kipas and yet standing at there =,=
p/s : makan makan i like :p

gua sudah tukar baju nak balik dah
like usual we always stick together,with my mak long nurul
hye dorang ada book for guest to write,me wrote on it  AWESOME
me and my beloved mak ngah kimy >.<

05 JUN 2011, Yong Peng - Time nih aku tak dapat ikut untuk menghantar rombongan ke Yong Peng belah lelaki sebab gua tengah revision week esoknye tuh exam kot! Tengok gambar dorang memang syok, kumpul kat kampung bongek lu then gerak sesama,oh sungguh syok!

see how nice there are gathered together
like father like daughter
the bride


Stuck In The Moment - Mak Ngah Kimy and Me ;)




Till Then.
Thank You for Reading and Liking =)

No comments: