"Dan katakanlah, 'Bekerjalah kamu, maka Allah akan melihat pekerjaanmu, begitu juga RasulNya dan orang-orang mukmin, dan kamu akan dikembalikan kepada (Allah) Yang Mengetahui yang ghaib dan yang nyata, lalu diberitakanNya kepada kamu apa yang telah kamu kerjakan.'"
[at-Taubah, 9:105]

Tuesday, July 27, 2010

Gara-Gara Exam .



Baru sekarang ko nak sibuk-sibuk study , mesti nak last minute je study , ape nak jadi nih !
semalam tido hampir pukul 4am 
sambil menghirup udara nyaman bertemankan mp3 and cik teh

hari nih pulak dalam kelas aku cover balik tido aku yang semalam
 dari started lecture sampailah rehat kol 10am
bermimpi-mimpi jelah aku , hebat x haha
then , the next lecture aku sambung balik kerja terbengkalai semalam
memang tak fokus langsung mase lecture uh
gomenasaiiii :(
 ini sume gara-gara nak exam gastrointestinal tract esok !
nasib baek pukul 10.30 start exam , boleh lah jugak bangun lambat sikit , hee
pukul 2pm belajar sendiri actually sampai pukul 4pm 
tapi coordinator kelas aku bagi balik awal pukul 3pm
ini yang sempat online nih , hee
while waiting the clock shows 3pm , aku memang tekun membuat kerja aku
ishh ,poyo giler
finally , mission accomplished :) 

malam nih memang kene khatam kan

balik singgah beli cucur , lapar-lapar


cant wait for this saturday
will be going to Genting Highlands with my members
even dah pernah pergi dengan family , kazen-mazen .

Regards : <3 Rabiatul 'Adawiyah Mohamed Paid 
Thank You for Reading and Liking =)

No comments: