"Dan katakanlah, 'Bekerjalah kamu, maka Allah akan melihat pekerjaanmu, begitu juga RasulNya dan orang-orang mukmin, dan kamu akan dikembalikan kepada (Allah) Yang Mengetahui yang ghaib dan yang nyata, lalu diberitakanNya kepada kamu apa yang telah kamu kerjakan.'"
[at-Taubah, 9:105]

Sunday, July 18, 2010

enjoying the weekend .


sepanjang perjalanan balik ke kampung melaka belah mak , macam biasa aku akan tido tido dan tido sehingga agak-agak pukul 6pm sampai di hadapan laman kampung tercinta

inilah die halaman kampungku

ini pulak rumah baru pakngah yang hampir nak siap
sangat romantik pada waktu malam


aku memang suke bergambar , ahak

pada malamnye , pakngah belanja makan nasi lemak dengan ikan bakar
sungguh menyelerakan gaster aku , so memang banyak asid hcl yang dirembeskan dalam gaster aku
ape kejadahnye cakap pasal anatomy physiology nih :p
dan aku telah menghabiskan 3 bungkus nasi lemak , wow hebatnyee minah nih hahaha

mangsa aku , aummmm
                                      
sume pandang sini , port baru kami , selalunye lepak dekat laman hadapan

pak harun habiskan saje air tuh memang buat tok pak harun pun , haha
ayah bace jangan tak bace
pakngah celoteh celoteh

for the second trip pulak , makan murtabak
oh , marvelous ! dan aku di suruh memaksakan murtabak tersebut
makan makan , dengar cerita  sungguh kelaka
mendengar kembali ceritera mereka di dulu kala
sewaktu aku tidak wujud lagi :)
arwah nek dengan arwah atuk sanggup pergi ke rembau untuk mencari rumah ayah 
untuk memastikan bahawa ayah seorang yaang baik-baik ke x , hahaha
oh mak dulu ape kurangnye nakal , macam aku jugaklahh , follow ur steps lah


licin kot
memang kaw teh tarik , i like :p


celoteh celoteh sampai pukul 1 lebih , waa sangat mengantukkan

keesokkan harinya , dalam perjalanan pulang ke seremban ayah telah singgah untuk makan durian
fulamakkk , aku memang suke nih !
minah durian gilerr , wakaka





Regards : Rabiatul 'Adawiyah Mohamed Paid :)
Thank You for Reading and Liking =)

No comments: