"Dan katakanlah, 'Bekerjalah kamu, maka Allah akan melihat pekerjaanmu, begitu juga RasulNya dan orang-orang mukmin, dan kamu akan dikembalikan kepada (Allah) Yang Mengetahui yang ghaib dan yang nyata, lalu diberitakanNya kepada kamu apa yang telah kamu kerjakan.'"
[at-Taubah, 9:105]

Sunday, August 29, 2010

Pelbagai Macam Rasa .

Hmmm, tak tahulah nak cakap macam mane, nak mule macam mane?
Hari nih pelbagai macam perasaan yang melanda.
Esok shift petang, dekat ward baru pulak posting. Hahaha, nak cite sikit lah pasal sorang pakcik nih die dah discharge dah, aku dapatlah jage die 2 hari.

Time aku masuk tengok nak chek-chek mesti die tengah melukis, wow not bad r die lukis pro giler kot, aku pun tak se'pro' die. Aku nih tak kire mude ke tua aku panggil pakcik je semua, hahaha. Geli u nak panggil 'abang' ;p

So, time die discharge die telah memberikan sebuah drawing block dimana di dalamnye terdapat lukisan kartunis tentang kami dan staf nurse memang kelaka, yang tak menahan uh ade gambar aku die lukis dok beli makanan kat bazar ramadhan, hahaha pakcik lawak sungguh!

Dan aku dengan beraninye telah mengoyakkan helaian drawing block yang mempunyai gambar aku jelah, niat di hati nak suruh ayah buatkan frame letak kat rumah, hahaha onegai otoosan! Meriah sikit rumah ade gambar aku kat dinding ;p



Ok, lupakan pasal ward. Aku tak tahulah kenape hamba Allah sorang nih senang sangat nak percaya dengan kaum Adam ZAMAN SEKARANG NIH! Ishhhhhh, tulun r jangan nak cepat percaya and nak gedik-gedik dengan lelaki ZS! Ya Allah, lindungilah die dari kejadian yang buruk , aku sangat sayang akan die Ameen !
Kerja impian kite dulu wahai teman-teman ku.

Rasenye, shoppin raye dah selesai hehehe. nantilah aku post pasal shoppin XD


P/S ; DON'T TRUST 'LELAKI'

Regards : Rabiatul 'Adawiyah Mohamed Paid .
Thank You for Reading and Liking =)

2 comments:

Anonymous said...

bagus2... orang tu xlupe letak taik lalat kau hahhahaahah

rabiatulpaid said...

eleehh.
kaw ade ke org NAK lukis gambar ko
mampu ade taik lalat ?
hahaha
jeles ;p