"Dan katakanlah, 'Bekerjalah kamu, maka Allah akan melihat pekerjaanmu, begitu juga RasulNya dan orang-orang mukmin, dan kamu akan dikembalikan kepada (Allah) Yang Mengetahui yang ghaib dan yang nyata, lalu diberitakanNya kepada kamu apa yang telah kamu kerjakan.'"
[at-Taubah, 9:105]

Saturday, August 28, 2010

Uno Game .

18 ramadhan , pantas sungguh masa berputar. mesti korang dah tak sabar nak raya kan, haha same macam aku jugaklah, tapi aku tak habis lagi bershopping nih haha, esok nak shopping lagi tapi lepas keje lah bersama scandal aku pulak. biasalah girl ;p



Tapi esok aku shift pagi, so lepas habis bekerja lah aku gerak bersama scandal aku. Dah 2 hari aku bershopping bersama geng sekepale berturut lah tu pergi bershopping, perhh penat giler nasib baek hari ni9h day off, memang aku balun tido lame-lame r hahaha.

Bangun-bangun mandi solat, oh phone called from ilah ajak pi bazar ramadhan, ok set reen and aeen pun join sekali. Cik Teh balik rumah kak long die and Adee shift petang. Baru 1st time aku menjejakkan kaki ke bazaar ramadhan tahun nih. Tak boros pun, berjaya mengawal nafsu hahaha.



Mesti korang tertanye mane unonye punye cerita? ok, actually nih baru lepas maen game uno lah, dah lame giler tak maen, 1st time aku men dekat kampung, kazen yang ajar syok uh! so, ajak lah dorang maen. Hahaha hingaq sungguh la *loghat kedah* biasalah bergaul dengan orang kedah. Bermaen sambil dengar lagu raye, perhh memang terasa kehangatannye.

Oklah, nanti aku post pasal shopping raye ok XD

Regards : Rabiatul 'Adawiyah Mohamed Paid .
Thank You for Reading and Liking =)

No comments: