"Dan katakanlah, 'Bekerjalah kamu, maka Allah akan melihat pekerjaanmu, begitu juga RasulNya dan orang-orang mukmin, dan kamu akan dikembalikan kepada (Allah) Yang Mengetahui yang ghaib dan yang nyata, lalu diberitakanNya kepada kamu apa yang telah kamu kerjakan.'"
[at-Taubah, 9:105]

Saturday, August 07, 2010

Belum Lagi Ramadhan, Iklan Raya Dah Keluar .

Memang dah menjadi rutin di Malaysia ke ?
belum lagi tibe bulan ramadhan dah macam-macam promosi raya keluar an .
ini fakta ok , al-maklumlah ade tv dalam hostel
macam-macam promosi ohh , perabot bagai .
tak kurang hebatnye promosi dalam catalog-catalog .

AVON telah mengeluarkan catalog promosi raya , memang murah-murah semua barang kosmetik die .
sebab member aku menjadi agent die , memang mendapat sambutan r .
dan aku telah tertarik dengan tawaran ni , beli lipstick percume eyeliner dan mascara supercurlious .
hahaha , aku beli lipstick nih untuk mak pakai mase raye nanti , tapi aku belum cakap kat mak pun .
just tanye ' mak pakai lipstick ke ' dan aku nak transform jadi feminin sikit lah :p

untuk mak , no lipstick for my lip :p
RM23.90 
percuma
++++
practise make perfect . feminin la bro .

ok , hari itu aku telah menghadirikan diri aku ke surau untuk mendengar ceramah dari Dr.Azizan tentang ' persediaan ramadhan ' tetibe hati tergerak untuk pergi dan telah mengajak cik teh dgn cik ilah untuk pergi .
sambutlah bulan ramadhan dengan pakaian yang baru bukan syawal je .

Dr. ade menanyakan ape azam kami untuk ramadhan kali ini ??
so , ape azam aku = insha Allah tak nak tinggal sahur dan tarawih .
memang susah sikit lah aku nih nak bangun sahur , insha Allah boleh !
Akhir kate , SELAMAT MENYAMBUT BULAN RAMADHAN SEMUA .

Marhaban Ya Ramadhan 

Regards : Rabiatul 'Adawiyah Mohamed Paid .



Thank You for Reading and Liking =)

No comments: