"Dan katakanlah, 'Bekerjalah kamu, maka Allah akan melihat pekerjaanmu, begitu juga RasulNya dan orang-orang mukmin, dan kamu akan dikembalikan kepada (Allah) Yang Mengetahui yang ghaib dan yang nyata, lalu diberitakanNya kepada kamu apa yang telah kamu kerjakan.'"
[at-Taubah, 9:105]

Monday, August 09, 2010

What Have I Done ?!

Arghhhh , got exam today this morning . it was so miserable exam , cardiovascular ! 30% kot .
just do wait for the outcome ye .
dan hari nih jugak aku tak fokus langsung dalam kelas , nakal sungguh hari ni ye kaw :p
kalau tak fokus mesti meleleh air liur kaw buat an , ape nak jadi nih , kate nak dapat dean list an .
macam ni ke gaya budak dean list , wakaka .
dan hari ni jugak hari gilar aku ,

Ya Allah , aku tak dapat nak controlled suara aku lalu terjerit semasa tengah take 5 ! seriously , aku tak bermaksud nak TERjerit ! dah lah puan ade , pehhh habis kene celoteh !
actually macam nih , aku tengah dok maen game dalam nset cik reen , tulah Allah tak redha maknanye tuh!
aku di apit oleh cik reen and cik aeen , dorang dok gadoh-gadoh tangan lah dan tidak semenanya tangan cik aeen telah menutup screen nset cik reen , dan di saat tu jugak lah aku TERmenjerit kerana GAME OVER !
can u imagine that , kalau dah maen tembak-tembak sambil kene tangkap bola ape kejadahnye uh , mane tak aku TERjerit !

Puan saye tak sengaja lah , hahaha aku tak rase time uh puan ade dalam kelas pun padahal ade :p yelah tengah take 5 masing-masing pun bisinglah tapi aku punye suare terlebih pulak dari orang laen .
tapi aku nakal-nakal baek , time student mesti enjoy jangan nak skematik sangat ye :p

p/s : jangan meniru aksi ini ketika dalam kuliah , behave yourself  :p

Regards : Rabiatul 'Adawiyah Mohamed Paid . Thank You for Reading and Liking =)

No comments: