"Dan katakanlah, 'Bekerjalah kamu, maka Allah akan melihat pekerjaanmu, begitu juga RasulNya dan orang-orang mukmin, dan kamu akan dikembalikan kepada (Allah) Yang Mengetahui yang ghaib dan yang nyata, lalu diberitakanNya kepada kamu apa yang telah kamu kerjakan.'"
[at-Taubah, 9:105]

Thursday, August 12, 2010

As Time Goes By .

Tik tok tik tok , Alhamdulillah Syukur sudah 2 hari kite sebagai umat islam menjalani ibadah puase , masih diberi kesempatan untuk menarik nafas oleh-Nya , Subhanallah .
tapi biasalah  kaum hawa ada masa-masa tertentu yang di kecualikan , ehemehem paham-paham jelah .

As time goes by , dah nak posting pulak , setelah penat meng'active'kan segala neurons otak untuk bercantum dalam minggu kuliah . dah 4 papers telah selesai di'exam'kan tapi 40% lagi 60% tunggu final nanti (bahasa ape aku gune nih :p ) dan result untuk 2 papers sudah keluar Alhamdulillah both result i got A .

Posting selama 12 minggu memang memerlukan kecerdasan minda dan badan tambah-tambah pulak bulan ramadhan , tapi Insha Allah itu tidak mungkin dijadikan sebagai alasan , memang taf-taf procedure kali nih!
practise make prefect .

Dan , esok aku akan balik ke rumah , take an opportunity untuk berbuke bersama keluarga . adek aku balik biasalah orang duduk asrama 2 minggu sekali baru boleh balik haha :p serve ur right , nak sangat duduk asrama
can't wait for the buka puasa together with family , oppss kekurangan satu ahli = along biasalah duduk di negara orang timba ilmu overthesea , jage diri kat sane k , jangan makan maggi tak baek tok kesihatan (trans fatty acid) tengok nurse dah bagi health education haha , missed u so badly ! segan nak cakap face 2 face dengan ko haha :p



08.08.2008


LOVE THEM , THE PRECIOUS PERSON IN MY LIFE <3
no others
except
ALLAH S.W.T , NABI MUHAMMAD S.A.W


Regards : Rabiatul 'Adawiyah Mohamed Paid .
Thank You for Reading and Liking =)

2 comments:

Anonymous said...

miss so badly,

pastu balik umah bergaduh =_='

rabiatulpaid said...

oiitt bendett
gadoh manje-manje kot
haha