"Dan katakanlah, 'Bekerjalah kamu, maka Allah akan melihat pekerjaanmu, begitu juga RasulNya dan orang-orang mukmin, dan kamu akan dikembalikan kepada (Allah) Yang Mengetahui yang ghaib dan yang nyata, lalu diberitakanNya kepada kamu apa yang telah kamu kerjakan.'"
[at-Taubah, 9:105]

Saturday, July 16, 2011

Teruja Belajar Sign Language.

Assalamualaikum 
I am always want to start my writing saying the word of Alhamdulillah to Allah The Creator because still give me,you,us the chances to breath.


Bila dengar tutors cakap yang kami ni kena belajar sign language,ooo aku apa lagi memang terlebih excited lah nak belajar. Bukan senang oo nak dapat peluang macam nih. Pembelajaran adalah setiap hari Jumaat sahaja. Tadi untuk pertama kalinya kelas sign language started,memang sangat happening TAK mengantuk langsung kot :p

Kelebihan mempelajari sign language adalah, senang dan mudah untuk kami yang bakal bergelar staff nurse InshaAllah berinteraksi dengan orang-orang yang kehilangan deria pendengaran mereka.


p/s : Jom puasa nifsu syaaban, mohon ampun dariNya nescaya malam nifsu syaaban Allah terima doa keampunan dari hamba-hambaNya kecuali orang yang mensyirikkan Allah.

Till Then.
Thank You for Reading and Liking =)

No comments: