"Dan katakanlah, 'Bekerjalah kamu, maka Allah akan melihat pekerjaanmu, begitu juga RasulNya dan orang-orang mukmin, dan kamu akan dikembalikan kepada (Allah) Yang Mengetahui yang ghaib dan yang nyata, lalu diberitakanNya kepada kamu apa yang telah kamu kerjakan.'"
[at-Taubah, 9:105]

Friday, July 15, 2011

No Lecture Today.

Assalamualaikum

Praise to Allah because still giving me the opportunity to live in this world by followed the islamic ways,InshaAllah.
Alhamdulillah,alhamdulillah,alhamdulillah.
So, based on the entry title. Memang hari nih tak belajar langsung but there's still have the activities that we need to do.  This is because some of the group student having a trip to Hospital Ulu Kinta Bahagia (Tanjung Rambutan) my group are not included in the trip because our trip is soon after Raya. Oh can't wait to see their behaviour because there is a different between schizophrenia,manic,bipolar mood disorder, memang susah lah nak detect sebab aku masih belum mahir belum hafal ciri-ciri mereka =,= InshaAllah.

So,after the assembly there is a group need to practise the 5 procedure which is taking the blood pressure,perform in and out catheter,dressing,bandaging and intramuscular injection (alaa procedure semua yang lepas lepas, cehh bajet gila). Dan aku adalah salah seorang yang kena praktik dari pukul 8 sampai 10. The others group need to do logo for our batch, HAH what the ?

As usual, mula-mula memang semangat gila nak praktik tak sampai 30 minit mula bohsan beb,HAHA. Dan mulalah buat kerja lain, tapi tabik spring pada kawan-kawan yang sangat tekun praktik,bagus bagus.
After 10.30 we switched the activities, siapa yang praktik tadi buat logo pulak. 1 group WAJIB ada 2 logo,aduhaiii. Satu logo sudah.

Aku kalau bab mewarna aku suka lah,bab lukis-lukis nih memang failed doh :p Merayau sana sini tengok group lain lukis apa,tangkap gambar.

 LINE tuh aku yang tolong warna kan :p
Haha,tengah group aku fikir nak watpe aku dengan rummates sempat lagi tuh
p/s : click for enlargement
gambar lagi
taraaa, oh our group named dedikasi

Jom tengok gambar group-group lain yang sempat aku tangkap.

sangat khusyuk melakar

boleh pulak dorang cakap aku nih pengintip, tuh dorang covered logo
,ish ish aku cakap nak tangkap gambar je terus jadi cam ni -,-

Memang sangat happening time buat logo nih,tapi time presentation lagilah happening non-stop doh aku gelak yelah sangat kelakar dorang punya presentation.

group aku weh group aku, mamat tuh sangat sengal,opsss sori ketua
which one is superb? sampai kena tampal dekat dewan kuliah sebab nak suruh tutors LIKE.

p/s : dah sedia untuk menyambut Ramadan?

Till Then.
Thank You for Reading and Liking =)

No comments: