"Dan katakanlah, 'Bekerjalah kamu, maka Allah akan melihat pekerjaanmu, begitu juga RasulNya dan orang-orang mukmin, dan kamu akan dikembalikan kepada (Allah) Yang Mengetahui yang ghaib dan yang nyata, lalu diberitakanNya kepada kamu apa yang telah kamu kerjakan.'"
[at-Taubah, 9:105]

Thursday, July 07, 2011

Block A and EN Our Territory.

Assalamualaikum peeps

It have been 3 days since I has started my new semester year 3 sem 1. Oo yeahh, macam tak percaya je aku dah tahun 3 rasa macam baru masuk je,HAHA. Subject yang macam aku suka adalah mental health nursing yang lain masih belum dapat memikat hati aku lagi,HAHA dan yes for this semester ada lawatan-lawatan di luar (tanjung rambutan salah satunya) Tahun 3 a bit thrill for me because we need to give a talk,health education some sort like that to the public. Good knowledges is needed,nanti kang aku makin bantai je cakap,wrong informations pulak dorang dapat.

Second day(semalam lah) dah dapat homework untuk mental health suruh carik apa maksud dan contohnya sekali yang interrelated dengan pesakit psychiatric. Siap dah, just nak tunggu untuk dipanggil ke depan sahaja,adoii aku dah lah macam seram sikit nak cakap kat depan guna microphone nih,asallah puan amek nama aku =,= kena explain sampai yang lain semua faham lagilah macam hampehhh je.

Lupa nak cakap yang aku dapat bilik yang sama,alangkah indahnya dunia.Tak payah nak decorate sangatlah kan. Kalau tahu dapat bilik yang sama jugak baik tak payah kosongkan bilik hari tuh,just biarkan je barang-barang ni dalam bilik. Satu hal lagi nak mengangkat barang-barang,dah lah berat =,= sempot aku.

Plus, jiran sebelah pulak  member sekepala yang dapat lagi lah macam happening bilik nih setiap hari masuk ikut bilik air je :p
Then,semua batch aku kd26 duduk dekat block A and EN(aku). Memang block ni kawasan kiteorang,kiteorang yang pegang.
Design bilik tahun nih tukar angin sikit, buat japanese style baru luas sikit bilik idea my rummate,ubah position tv.

DULU
SEKARANG

block EN,seram tak ? :p bilik aku tuh tuh tuh kat atas sekali =,= penat tiap-tiap hari kena naikturun tangga.

block A connected with block EN.

Gua rasa macam sedikit bengang  dengan process orentasi junior(s). Tak sama macam batch aku punya orentasi yang sangat menyeksakan jiwa raga kiteorang semua. Memang tak adil langsung beri orentasi yang tak mengancam jiwa raga perasaan dorang, sangat geramji! Malas lah nak membebel kat sini nanti kena banned pulak an.

junior(s) berkeliaran nak mintak sign committee,hmmm tak thrill lah korangnya orentasi.
 time bohsan-bohsan dalam dewan
p/s : be NICE with me,I'll be your nurse one day.InshaAllah.

p/s : kesian kat aku member semua dah tengok transformers,aku je belum. Jom jumaat ni,dekat Mid :p

Till Then.
Thank You for Reading and Liking =)

No comments: