"Dan katakanlah, 'Bekerjalah kamu, maka Allah akan melihat pekerjaanmu, begitu juga RasulNya dan orang-orang mukmin, dan kamu akan dikembalikan kepada (Allah) Yang Mengetahui yang ghaib dan yang nyata, lalu diberitakanNya kepada kamu apa yang telah kamu kerjakan.'"
[at-Taubah, 9:105]

Sunday, July 10, 2011

Terima Kasih Sangat.

Assalamualaikum

Alhamdulillah,aku baru sahaja lepas makan bersama-sama dengan members. Memang sangat kenyang,bersyukur sangat. Yelah,mana taknya. Disebabkan kena kuaritin sampai hari Ahad(hari nilah) memang aku betul-betul tak keluar bilik.

Kalau lapar makan maggi,memang tak leh lari daripada maggi. Stok maggi senantiasa mesti ada.HAHA. Tak pun,call je 1300131300 mcd. Memang tuh jelah rutin makanan jumaat,sabtu,ahad. So,petang tadi parents datang bawak makanan,suka sangat sebab malam nanti dah ada makanan.

Terima kasih mak sebab masakkan dan bekalkan makanan ( tomyam,sambal udang,bubur kacang durian ) dan terima kasih jugak ayah sebab bawak kereta sampai kat hostel ite dan adek terima kasih sebab menyemakkan diri untuk ikut bersama dalam kereta. Oh,mcd pun ada jugak.Ayam goreng plus air gas.


Tak sempat nak tangkap makanan yang lain,bubur durian je sempat malah sedang makan sambil menulis entry nih,HIHI. Syukur sangat-sangat aku masih diberi kesempatan nikmat untuk makan.

Till Then.
Thank You for Reading and Liking =)

No comments: