"Dan katakanlah, 'Bekerjalah kamu, maka Allah akan melihat pekerjaanmu, begitu juga RasulNya dan orang-orang mukmin, dan kamu akan dikembalikan kepada (Allah) Yang Mengetahui yang ghaib dan yang nyata, lalu diberitakanNya kepada kamu apa yang telah kamu kerjakan.'"
[at-Taubah, 9:105]

Tuesday, May 03, 2011

Fast Entry.

Hell-O
Ok, sekarang ni aku kena taip laju-laju tahap kereta lewis hamilton di sepang hari tu. Sebabnya aku mengambil kesempatan untuk beronline di lab com masa rehat.HAHA.

Tahap keriangan aku makin hari makin bertambah sebab jumaat ni aku balik rumah sebab cuti aku yang 1-2mei telah dipost-ponekan ke 6-7 mei. Rasa sedih sangat bila hanya group aku sahaja yang tak dapat cuti 1-2mei.

Ok, gtg. Nak masuk ward balik.

p/s: banyak entries yang aku nak tulis tapi tak berkesempatan.

Salam. :) Thank You for Reading and Liking =)

No comments: