"Dan katakanlah, 'Bekerjalah kamu, maka Allah akan melihat pekerjaanmu, begitu juga RasulNya dan orang-orang mukmin, dan kamu akan dikembalikan kepada (Allah) Yang Mengetahui yang ghaib dan yang nyata, lalu diberitakanNya kepada kamu apa yang telah kamu kerjakan.'"
[at-Taubah, 9:105]

Saturday, May 07, 2011

Donald's Durian.

Salam.
Kalau diri ini masih berada di rumah, memang banyak bende lah kan aku nak tulis. HAHA.
Disebabkan pada 1&2 Mei yang lepas aku tak dapat cuti group aku je kot tak dapat cuti balik rumah.
Chill bro chill. Tak kisah pun tak dapat cuti berani mati punya ayat boleh lah aku cakap macam tuh sebab parents aku turun padang meh. So aku sangat TAK jeles kepada sesiapa yang dapat cuti.

Salah satu destinasi kami adalah pergi melantak durian walaupun baru 30minit melantak piza, tak sempat nak digested dah sumbat dengan durian, yummy. Yes, i am a durian lover! Call me minah durian,HAHA.
Memang dah lama aku mengidam-ngidamkan bila tiba musim emasnya 'saat-saat apabila durian itu dibelah, lalu aku mengambil dengan keayuan apekejadahnye dengan kelembutan lalu bismillah ku sebut dan lu paham lah sendiri an'

Bila tengok Majalah 3 pasal durian, ok memang stimulate saliva aku lah an dan esoknya baca The Star nampak lagi DURIAN, kuh semangat kuh semangat tak boleh jadi nih. Lalu aku text ayah aku 'Asm, ayah ahah ni jom makan durian kat SS2'

pilih yah pilih
 can u see the water come out from the durian
 oh yeah like mom like daughter
 adek aku tak makan durian mentah-mentah ni, kalau buat bubur ke an baru die sentuh. kot tak jangan harap nak makan macam aku tuh

 Location : SS2, Petaling Jaya. 
p/s : i've tried guys,marvelous.

Till Then. Thank You for Reading and Liking =)

No comments: