"Dan katakanlah, 'Bekerjalah kamu, maka Allah akan melihat pekerjaanmu, begitu juga RasulNya dan orang-orang mukmin, dan kamu akan dikembalikan kepada (Allah) Yang Mengetahui yang ghaib dan yang nyata, lalu diberitakanNya kepada kamu apa yang telah kamu kerjakan.'"
[at-Taubah, 9:105]

Wednesday, October 05, 2011

Taylor Lautner Pakwe Den No 5.

Assalamualaikum

Ya Allah Ya Allah, asal lah mamat salleh nih hensem,macho,gagah s a n g a t !!!


Dalam Twilight aku tengok dia nih biasa je, Ya Allah tengok tuh tengok tuh dia senyum. 
a b d u c t i o n, telah membuatkan aku aku aku jatuh cintun.


abduction, jalan cerita dia best lah. Ada part-part yang akan buat korang tertanya-tanya sapa yang baik nih? ayah dia sapa? Smart doh, dalam cerita nih dia ada motor besar, dah lah memang aku suka tengok lelaki pakai motor besar-besar punya.HAHA.


Entry mintak p e n a m p a r !

Till Then.
Thank You for Reading and Liking =)

No comments: