"Dan katakanlah, 'Bekerjalah kamu, maka Allah akan melihat pekerjaanmu, begitu juga RasulNya dan orang-orang mukmin, dan kamu akan dikembalikan kepada (Allah) Yang Mengetahui yang ghaib dan yang nyata, lalu diberitakanNya kepada kamu apa yang telah kamu kerjakan.'"
[at-Taubah, 9:105]

Sunday, April 10, 2011

Place In This World.

Wott wott, it have been a long time i ain't updating my blog. i am home that is why i can updating
Just had my marvelous breakfast that has prepared by my mom. When we are at home, of course we can eat anythings we want, ngeee. Kalau dekat hostel, hmmm mesti kerja melantak manggi tak pun biskut hup seng cicah dengan teh-o tak kira breakfast ke, lunch ke, dinner ke an itu kalau hari sabtu ahad tambah-tambah lagi kalau duit semakin kurang :(  *waiting for my elaun. 

Kalau aku ni minah yang jenis suka makan sikit-sikit senang cita suka diet, boleh r tahan. Oh, aku balik rumah bukan sebab cuti ke apa, saja-saja nak balik dan esok pagi baru balik, nasib baik esok shift petang. Hostel punya rules dah semakin ketat kot, aku rasa macam aku nih berada dalam penjara yang boleh mengakibatkan urat kepala pecah *geramji, don't treat us like budak sekolah!

 cempedak goreng + nuggets *yummy
Memandangkan, along aku akan balik tak lama lagi *1st jun lagipun mungkin lepas ini aku akan jarang balik memandangkan rules hostel yang macam hampeh. So, dengan baik hatinye aku tolong susunkan buku-buku cerita dia bilik dia, bukan nak bodek. Haha.
bab-bab english nih, aku lembab sikit r nak habiskan kalau novel bm inshaAllah laju :p
p/s : wait for other entries :)

Salam. :) Thank You for Reading and Liking =)

No comments: