"Dan katakanlah, 'Bekerjalah kamu, maka Allah akan melihat pekerjaanmu, begitu juga RasulNya dan orang-orang mukmin, dan kamu akan dikembalikan kepada (Allah) Yang Mengetahui yang ghaib dan yang nyata, lalu diberitakanNya kepada kamu apa yang telah kamu kerjakan.'"
[at-Taubah, 9:105]

Sunday, April 10, 2011

Boom Boom Pow.

Assalamualaikum :)
Aku baru je lepas jumpa si Lewis Hamilton naik mclaren pergi sepang circuit sebab aku nak bagi die semangat untuk race nanti. Haha. Bapak menipu minah nih. Ok Hamilton sangat cool beb (cair beb) Tak delah, aku baru sahaja tengok die dekat tv. Ishh, si rummate aku nih mesti sampai jadi febrile fit bila dah tengok lonso die (fernando alonso) depan-depan mata.

Kalau aku tak balik rumah nih, memang aku dah turun padang sama-sama dengan Milton sambil berpegangan tangan, Haha apakah. Actually, bukan nak cita pasal formula one ni. Biasalah kalau dah balik kat rumah, tak kan nak duduk-duduk saja kan.  So, we went to Jusco,Seremban 2. Just wanna take some air with the beloved family.

Aku ambil alih tempat along aku, berlagak sebagai sulong :p
Aku sangat tak suka dengan orang yang bertitle doctor takpun medic student yang berlagak macam pandai/bagus/perfect padahal tak seberapa mana pun otak dorang (based on my experienced) kalau terasa aku mohon ampun sepuluh jari.  Eventhough my boss my hero is a doctor too (ayah aku) dan aku sangat sangat kagum dengan ayah aku.

still mencari buku yang berasaskan kesihatan, dan aku di sebelah hanya tunggu dan lihat
Hihi, kenapa tetiba aku gelak ni. Kenapa kenapa, ini adalah kerana (bapak skema ayat) aku dapat 2 t-shirt baru :) dah lama kot aku tak shopping sebab aku sangat mementingkan simpanan wang untuk kegunaan pada masa hadapan. Dan aku hanya akan menahan nafsu shopping aku bila melihat members bershopping sakan :( tiap-tiap bulan rm100++ akan masuk ke akaun simpanan. Praise be to Allah, 4 angka sudah ada dalam tangan :)
Ini duit untuk beli kereta swift (ayah support sikit nanti :p)

 mak den tak kasi masuk gambar die tengah tutup mata :p
Aku ingatkan nak pergi makan sushi (i'm addicted to sushi) sebab memang sebelum gerak dari rumah lagi aku dah cakap nak makan sushi, alih-alih makan dekat medan selera (agak moody sebentar)  ini disebabkan adek aku yang sorang tuh tak suka makan sushi. Punyelah aku pujuk, "ko boleh order lain ael"
Damned-it, sushi ku melepas :(
got free bag, can bring to the ward :)
p/s : Ok, hamilton gua tengah menanti tuh :p

Salam. :)
Thank You for Reading and Liking =)

No comments: