"Dan katakanlah, 'Bekerjalah kamu, maka Allah akan melihat pekerjaanmu, begitu juga RasulNya dan orang-orang mukmin, dan kamu akan dikembalikan kepada (Allah) Yang Mengetahui yang ghaib dan yang nyata, lalu diberitakanNya kepada kamu apa yang telah kamu kerjakan.'"
[at-Taubah, 9:105]

Monday, April 11, 2011

Killing Two Birds With One Stone.

Assalamualaikum korang c:
Patutnya entry nih dah lama dah aku nak tulis, tapi sekarang baru dapat tulis yelah kalau dah memanjang kat hostel di tambah dengan berukband tarak memang payah ler nak update blog kan. Kalau betul-betul dah gila meroyan tahap babeng, barulah den keluar pergi cucuk duit untuk topup daily berukband rm5 je pun, tak pun guna perkhidmatan internet kengkawan satu jam seringgit dengan cara tersebut aku boleh membantu kewangan dorang (haa,yelah kau yang sengket) perlu ke keluar semata-mata nak cucuk duit nampak sangat dompet kau bersih tanpa nots :p (rummatenye modem) semata-mata hanya nak update blog, ngee.


Macam biasa kalau duit masih dalam keadaan terkawal, datang je Ahad pasti tv dalam bilik tak akan terbuka sebab orang empunya bilik awal-awal pagi dah keluar pergi menyihatkan badan setelah penat berkhidmat untuk pesakit. Kalau keluar mesti tak lepas dari tidak menonton wayang.

Oleh kerana aku minat dengan Anuar Zain :) aku memang sanggup pergi tengok Merong Mahawangsa ( yang watak dayang cina uh sangat kelaka) sebab dia nyanyi lagu tema untuk cerita Merong uh, dah habis cita tuh barulah aku dapat dengar lagu dia, hampehh. Lagipun member memang dah lama ajak, sejak first time dia tengok trailer merong. Ending cita, macam kureng menarik lah.



Jalan-jalan cuci mata dalam Mid, tetibe terperasan patung-patung jejaka tampan/kacak/comel (kenal-kenal) so reverse balik ke belakang. Bila amoi itu cakap "free sahaja tangkap gambar,sebab last day of promotion" "Ooo,canon" Apalagi terus tarik patung-patung (bukannye obsessed sangat pun, boleh lah jugak :p) Hari jumaat dorang datang Mid, ishhh apasal lah aku tak tahu yang dorang nak datang (patung pun jadilah)

each of us have one c:
p/s : esok pagi-pagi dah kena bangun awal sebab nak balik hostel dah :(  Till then.

Salam. :)
Thank You for Reading and Liking =)

No comments: