"Dan katakanlah, 'Bekerjalah kamu, maka Allah akan melihat pekerjaanmu, begitu juga RasulNya dan orang-orang mukmin, dan kamu akan dikembalikan kepada (Allah) Yang Mengetahui yang ghaib dan yang nyata, lalu diberitakanNya kepada kamu apa yang telah kamu kerjakan.'"
[at-Taubah, 9:105]

Thursday, June 24, 2010

oh durian runtuh .


 in the evening , terdengar macam ade orang calling-calling nama aku
bukan macam memang pun
dah memang agak r mesti makcik jiran sebelah rumah aku
kami memang rapat , mesra gitu ^^
so , aku pun kua lah
die bagi goreng pisang , ayam masak rendang kot
plus dengan raja segala buah
iaitu buah durian
aku ape lagi menjerit r
'  yeahhh ! duriannnnnn '
dah lame kot tak makan
tak cukup satu so die bagi dua



payah kot nak belah
segala kekuatan aku gunekan
girl power !
kalau ayah memang sekejap je
belah-belah , yang akak aku dok makan jelah

makan-makan , dah lame tak menjamah durian nih

fuh , tambah plak dengan abc
adek bought it and credit too adek for the foto snapped
sambil-sambil makan abc nih
aku dengar bacaan yasin oleh 
Ustaz Dzul Karnain
memang aku tertarik dengan kelunakan suara ustaz nih
admire habis !
suara die leh buat aku menangis kot , nak-nak kalau die berzikir
pehhh !
inilah ustaz nye merangkap sebagai pengacara imam muda
>.<




Thank You for Reading and Liking =)

No comments: