"Dan katakanlah, 'Bekerjalah kamu, maka Allah akan melihat pekerjaanmu, begitu juga RasulNya dan orang-orang mukmin, dan kamu akan dikembalikan kepada (Allah) Yang Mengetahui yang ghaib dan yang nyata, lalu diberitakanNya kepada kamu apa yang telah kamu kerjakan.'"
[at-Taubah, 9:105]

Wednesday, June 30, 2010

counting the days .


ok , i'll be going back to my lovely hostel within this 3 more days left oh tidak !
the holidays will be over and will start the new sem
year 2 semester 1 = semester 3
the assignment that have been given before the holidays started
tak siap lagi kot , in progreesssssssssss ! alamak headache aku macam nih :(
not yet buy the things :
*makanan
*stationary
*toiletiries
*macam-macam kena
packing barang pun belom , segalanye belom lah . why only 2weeks holidayssss , tell me tell me ?
macam tak cuti pun , penat k belajar nih , memerlukan otak bekerja , oh damn !
akan menjadi harian aku di minggu kuliah :
*kene bangun awal tiap-tiap hari , tolonglahhhh !
*belajar dari pukul 8-4 tiap-tiap hari !
*praktik memang wajib !
*exam 40% 
*assignmentssssss
*cuti memang tak de , so aku akan fly selalu hahaha :p
kalau minggu posting pulak :
*kalo shift pagi memang kene kene bangun awal 0530hr :(
*shift petang tak kisah sangat tapi ade praktik pagi :( dan aku memang selalu tak pergi :p
*ingat tak de assignment ke adeeeeelahhhh
*conference lagi , report itulah inilah
*isnin sampai sabtu kerja , ahad day off ! 
*memang payah nak fly , oppss saye tak skema even puan cakap skema is good , do i care hahaha
don't treated us like a child or new baby born , pleaseee we do need freedom related to our ages 
curfew hostel 10.30 , lambat kene tulis nama dan tunggu amaran akan dihantar then ,perlukan explanation letter . dan aku baru kena sekali :p
p/s : aku keluar dengan kazen mazen makcik-makcik aku kot , aku takkan buat perkara yang melampaui batas .

Regards : Rabiatul 'Adawiyah Mohamed Paid :)

Thank You for Reading and Liking =)

No comments: