"Dan katakanlah, 'Bekerjalah kamu, maka Allah akan melihat pekerjaanmu, begitu juga RasulNya dan orang-orang mukmin, dan kamu akan dikembalikan kepada (Allah) Yang Mengetahui yang ghaib dan yang nyata, lalu diberitakanNya kepada kamu apa yang telah kamu kerjakan.'"
[at-Taubah, 9:105]

Sunday, April 18, 2010

hello new world .

Finally,aku buat jugak blog nih dengan bantuan adek aku si iela bendett uh,ha-ha-ha
tapi bantuan yang dihulurkan tidak begitu baik sekali =,= aku sangat geramji! Ok ok blog aku nih masih tidak menarik lagi dan memerlukan touch-up yg banyak sangat! Yela,i admit yg aku ni tak berape nk pandai dalam hal-hal yg sedemikian rupe =p tapi tak pe aku akan suruh si bendett uh tlg aku gak esok! Finish bout that,kite masok bab berjumpa tu ye,ehem ehem ehem >.< korang nak tau tak setelah sekian lama tak berjumpe atas sebab-sebab yg munasabah hari ini baru lah aku dan si dia dapat jumpe tapi aku bawak adek aku yg last uh lah(zul) he-he-he naek kete dia yang comel uh,bab kate dia 'kete tok stdy je' Mule-mule pergi giant sb nak amek jam n gelang mak yg g anta repair semalam,then three of us meneruskan our destination ke Jaya Jusco,Seremban 2 fuhhh nak carik parking memang susah alih-alih parking kat area kedai kat lua niat di hati mahu menonton  how to trains your dragon tapi full plak! Geram sungguh patik! Then,plan nak try tgk kat Terminal 2 but before nak move to term 2 zul adek aku uh nak men game plak,menghabiskan duet sebanyak rm 10 (rm5(aku)+rm5(dia) = mampos kami!) haha,tapi xpelah tgk jelah zul maen, after his done playing the games barulah kiteorg gerak sampai-sampai je wa rase cam nak mencarut je! isshhh tak baek au. mane tak nye cite uh langsung tak de so,kiteorg deside tgk jelah clash of the titans,alaaaa cite hampir nak same cam percy jackson bagi aku lah
beli-beli popcorns memang teros masok jelah panggung(aku memang wajib de popcorns)sebab dah start an dah habis cite uh zul  mintak plak nk cd game ps2 rm10 lebur lagi nasib-nasib! dah la den tongah pokai ni ha-ha-ha pastu memang teros balek umah je,dalam kete ye korang aku kua kan lah bju yang dah lame aku beli mase di pangkor uh sekarang baru dapat bg yelah an udah lama tidak ketemuan ho-ho-ho plus dgn pin yg ade love-love haa dalam kete dia ade gantung strawberi au,dah lah gemok aku suke picit-picit geram doh! hee- aku mintak kebenaran lah nk letak love-love uh kt strawberi uh,green light beb ape lg aku kasi pin r bagi nampak sampai rumah before maghrib lah ye
ok lah korang,aku stop sini dulu nak harvest farm aku jap then baru zZzZz
alamaakkk esok nak kene balik ostel plak dahhhh,ishhhhh tak suke tak suke!
p/s : new posting within 6weeks at 13 U!




Thank You for Reading and Liking =)

No comments: