"Dan katakanlah, 'Bekerjalah kamu, maka Allah akan melihat pekerjaanmu, begitu juga RasulNya dan orang-orang mukmin, dan kamu akan dikembalikan kepada (Allah) Yang Mengetahui yang ghaib dan yang nyata, lalu diberitakanNya kepada kamu apa yang telah kamu kerjakan.'"
[at-Taubah, 9:105]

Friday, April 23, 2010

booking ?

around 4 o'clock i'm not sure,puan lee wan ling our tutor incharge telepon untok bercakap dengan team leader kami shif petang dengan mengatakan cop untuk oral medication  and subcutaneous injection for tomorrow for the 5 person including me myself oh my prada! so masing-masing were buzy looking for their own patient's termasok aku jugak lah. kelam kabut chek-chek case note patient's rules die tak ley lebih dari 5 medicine pehhh memang susah nak carik mule-mule dapat uh aku memang teros booking r. tanpe menegok keadaan patient's tersebut tetibe teringin r nak tengok patient's aku yang dah booking uh guess what?? die ade nasogastric tube plak dah. hah terlupe plak puan mg tak nak yg ade NG n nak yang boleh cakap,aduhhaiii nasib aku memang kene carik patient lain plak. tawaf aku memang  tak terkire r nk p carik. finally jumpe gak lah an,then pergi cakap kat team leader (staff nurse) booking for tomorrow. kite nanti kan jelah esok perasan aku cam mane ye ha-ha-ha
injection
orally




 p/s ; the remaining after withdrawal rm400
huhuhu
rm 200 - duet kutu
rm 100 - simpanan dlm asb
rm 50 - kelas 
Thank You for Reading and Liking =)

No comments: