"Dan katakanlah, 'Bekerjalah kamu, maka Allah akan melihat pekerjaanmu, begitu juga RasulNya dan orang-orang mukmin, dan kamu akan dikembalikan kepada (Allah) Yang Mengetahui yang ghaib dan yang nyata, lalu diberitakanNya kepada kamu apa yang telah kamu kerjakan.'"
[at-Taubah, 9:105]

Tuesday, May 04, 2010

stepped in a day :D

Entry aku kali ini adalah ia tidak ade kaitan yang hidup ataupun yang mati *bongok 
aku,aeen,reen sahaja yang pergi merende,hahaha 
nasib baiklah keje shif pagi habis je keje *bergegas menuju ke bilik tersayang *tersayang ke?   
gerak menuju ke stesen universiti untuk ke masjid jamek 
bertemu lah dengan member reen (aicah)  tak tahu lah betul ke tak eje
kami pun pergi lah jalan-jalan 
*cuci-cuci mata 
*shopping-shopping ade ke?

dah lah tengah bajet bulan mei nih ha-ha-ha
memang aku rambang mata je tadi
*makan-makan
 haa,cakap pasal makan ni
 nak tanyelah an kenapalah nak jadi bapuk sangat??
 dah JANTAN uh JANTAN  je lah 
time kami tengah makan,
member aku dah bagi signal kat aku soh tengok sumthing
aku pun toleh r,tak tahu nak cakap camne
top-top bapuk uh duduk sebelah meja kteorang
attentions meja bercantum
so,boleh lah nak di katakan dekat dengan aku
ambooiiiii makanan bukan main lagi banyakkk
bak suara memang aku tahan nyah
muka kalau boleh macam opera cina
ntah kenapa mate n telinga aku begitu fokus terhadap dorang
sampai lah berambus
ha-ha-ha-ha 
just 'f' off with them
akuuuu
*terpikat dengan satu beg ni ELLESPORT  smart gila
ayahhhhhh nak beg uh !!!!!
o negaiiiiii papa
dari petang sampai ke malam kami merende 
sampai ostel pukul 10 kot
dah lah pamplet tak siap lagi
aduhhhhh !
 
* opportunity
Thank You for Reading and Liking =)

No comments: